˙·٠•●♥اینجا همه چی در همه♥●•٠·˙
˙·٠•●♥اینجا همه چی در همه♥●•٠·˙
الهی اینترنتت اتیش بگیره اگه اومدی اینجا و نظر نذاشتی!!! :دی 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥اینجا همه چی درهمه♥●•٠·˙ و آدرس lovelymusics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام دوستان

بعد از بازدید از وبلاگ لطفا نظر و امتیاز دهی فراموش نشه ...

با تبادل لینک موافقم...اگه خواستید منو با عنوان (˙·٠•●♥اینجا همه چی در همه♥●•٠·˙) بلینکین.بعد بهم بگین تا من هم شما رو بلینکم...

باز هم میگم که:  

♥نظر یادتون نره!!♥

 

برادر من...خواهر من...عزیز من...نظر تبلیغاتی نذار دیگه اه

مگه اینجا جای تبلیغ کردنه؟؟؟

در هر صورت نظر تبلیغاتی تایید نمیشه...

امیدوارم از این وبلاگ خوشتون اومده باشه و تونسته باشیم لبخند رو لباتون بیاریم ...مرسی 

 



نظرات شما عزیزان:

ناتاناییل عاشق
ساعت16:56---17 بهمن 1392
سلام وبلاگ جالبی دارین



خیلی داغون بودم روحم شاد شد



بیشترصفحاتو سرزدم



خیلی عالیییییییییی بود



درضمن لینک شدین دوست داشتی بلینکم



به منم سربزنین




پاسخ: ;) ممنون خوشحال شدم سر زدی :)


نیلوفر
ساعت0:29---3 بهمن 1392
شیلام عشقم خوفی

ببشید دیر میام

ولی املوج دازتانم رو اپ کلدم

ولی تو یه وب دیه دیه تو وب مونا نیجالمش

اونی زودی بیابخو نش باچه؟ منتجلتمااااااااااا
پاسخ:نیلوفر من خواهر مونا ام...واقعنم نفهمیدم چی گفتی :| بابا این چه وعضه حرف زدنه؟ :|


فاطیما
ساعت16:27---10 دی 1392
سلام یه وبلاگ واسه کددرست کردم حتمابیاادرسشوگذاشتم

unknown?
ساعت17:29---6 دی 1392
وبت خيلي قشنگه (باز هم دكترحامد)
پاسخ: خودتی؟سرت خورده به سنگ؟ چرا تازگیا انقد خوش سلیقه شدی تعریف میکنی از وبم؟؟؟!!


unknown?
ساعت17:26---6 دی 1392
خيلي عالي و باحال بود
پاسخ: میدونمممممممم :دی


سنا
ساعت12:59---11 آذر 1392
سیلام با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:سلام بهههههههههله به شدت موافقم!


فاطیما
ساعت20:08---9 آذر 1392
سلام خوبی چطوری
پاسخ: سیلام فاطیما جون :) خوفم


روژان
ساعت15:41---8 آذر 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن
پاسخ: سلام ممنون باشه حتمن :)


meysam artiat
ساعت0:36---25 آبان 1392
مينا جان سلام,واقعا وبلاگت قشنگه ايول,موفق باشى
پاسخ: سلام :) ممنون


دنیا
ساعت13:00---20 آبان 1392
مینا جان هر کاری میکنم لینک نمیشی نمیدونم دلیلش چیه،بلاگفا نیستی درسته؟؟؟
پاسخ: نه لوکس بلاگم...


javad
ساعت22:30---19 آبان 1392
سلام
وبلاگت خیلی عالیه
اگه دوست داشتی بیا به وبلاگ من هم سر بزن


mahvash
ساعت21:31---19 آبان 1392
سلام خیلی خیلی اتفاقی وبت رودیدم وب خیلی خوبی داری موفق باشی
پاسخ: سلام ممنون بازم بهم سر بزن :)


دختری از جنس باران
ساعت19:38---18 آبان 1392
سلام وب قشنگی داری

اگه دوس داشتی به منم سر بزن


رویا
ساعت2:18---16 آبان 1392
وبلاگ خوبی داری تبریک میگم

موفق باشی
پاسخ: :) ممنون


تق نق هیس بیا تو (دینااا)
ساعت23:55---15 آبان 1392
وبت عااااالیه گلم

زندگی
ساعت1:58---15 آبان 1392
باران بیاید یا نیاید...
تو باشی یا نباشی...
خاطرت باشد یا نباشد...
من خیس از یاد توام...""


زندگی
ساعت1:58---15 آبان 1392
سلام وبت عالیه. وقت کردی به منم سر بزن اجی
پاسخ:سلام چشم :)


Mah Naz
ساعت17:22---25 مهر 1392
سلام مینا جونم.

وبت خیلی قسنگه.


پاسخ:سلام عزیزم ممنون نظر لطفته


pantea
ساعت17:35---7 مهر 1392
mara belink.ba name best singers,songs and videos
پاسخ:اگه خواهش کنی شاااااااااید لینکیدمت... :)))


maryam
ساعت17:48---5 مهر 1392
عنوان وبم رو عوض کردم لطفا لینکم رو درست کن

maryam
ساعت22:21---4 مهر 1392
دیگه سر نمی زنی؟
پاسخ:عزیزم من خیلی دیر به دیر میام نت معمولن هم مطالبم ارسال به آینده س...


maryam
ساعت21:24---3 مهر 1392
لینک شدی دوشتم
پاسخ: :)


maryam
ساعت18:19---3 مهر 1392
سلام دوست گلم از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده
پاسخ:سلام باوشه :)


maede
ساعت13:56---22 شهريور 1392
سلامـــــــــــــــ
به منم سر بزنــــــــــــــــــــــــــ


mohamad gameover
ساعت0:33---20 شهريور 1392
تم جدید مبارک


پاسخ: :دی مرسی دقتتتت قبلیه سرورش پوکید وگرنه اونو بیشتر دوس میداشتم...


alireza
ساعت15:18---14 شهريور 1392
سلامن وبتون خیلی عالی و خوش ساخته حال کردم خسته نباشید!
پاسخ:ممنون :) بازم سر بزنین


lanat_be_eshg
ساعت16:49---2 شهريور 1392
سلام. امیدوارم موفق باشین . شما هم وبلاگ خوبی دارین
پاسخ:سلام ممنونم :)


fatemeh
ساعت0:25---23 مرداد 1392
salam be manam sar bezan khoshhal misham
پاسخ:سلام باشه :)


niMa golpesar
ساعت1:29---16 مرداد 1392
سلام وبلاگت حرف نداره خیلی نازه مثل خودت

خیلی بامزس مثل خودت

خلیم خوشمله مثل خودت
پاسخ:نظر لطفته :)


فاطیما
ساعت18:04---15 مرداد 1392
چرابااسم چت روم فاطیمالینکم کردی بااسم خودم لینک کن.مینادیگه اسم نبودواسه خودت بزاری خون اشام دیگه چیهاسم خودت قشنگه.
پاسخ:اوکی آخه من یه خونشامممممممممممممم... تازه قضیه داره این :دی


mohamad gameover
ساعت14:18---15 مرداد 1392
ها سلام.

یه پیشنهاد...میتونی یه لینک باز کنی تاپیک بزنی خاطره نویسی.البته برو بچ دوستانت هم دعوت کن،بعد.عاقا ما منتظر آپ هستیم شدید.بگو خوب؟
پاسخ::دی خب :))))


arminmorvati
ساعت0:53---15 مرداد 1392
salam linket alie azizam
پاسخ:ممنون :)


فاطیما
ساعت18:51---13 مرداد 1392
چه وبلاگ باحالی داریلینکم کن لطفابهم سربزن نظرهم بده
پاسخ:سیلام مرسی چشات باهال میبینه باشه عزیزم:)


فاطیما
ساعت18:46---13 مرداد 1392
لینکت میکنم لینکم کن
پاسخ:باوشه


rose
ساعت15:10---21 تير 1392
سلام گلم خوبی؟ من اومدم به وبت و نظرم گذاشتم امیدوارم تو هم بیای. سایت من در مورد فیلم و سریال هستش میتونی منو با اسم طرفداران دیزنی بلینکی بعد بیا بهم بکو من تو رو با چه اسمی بلینکم
پاسخ:سلام باشه ˙·٠•●♥اینجا همه چی در همه♥●•٠·˙


دنیا
ساعت12:01---17 تير 1392
ی خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟



اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس



http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


مائده
ساعت20:14---9 تير 1392
هه واقعا وب باحالی داری خیلی وقت بود انقد نخندیده بودم.لینکیدمتون اگه خواستی بلینکپاسخ::) ممنون خوشالم که خوشت اومده :) باشه میلینکمت عزیزم :)

narges
ساعت13:49---4 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری،ما تو رو لینک کردیمپاسخ:سلام ممنون :)

reza
ساعت16:40---23 خرداد 1392
نلینکیدی؟؟؟؟؟؟

آپم بیا سر بزن
پاسخ:لینکیدم باشه


علی
ساعت17:48---19 خرداد 1392
خوبه

reza
ساعت16:05---19 خرداد 1392
سلام وب زیباییی داری من میلینکمت اگه خواستی تو هم منو بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 خرداد 1398برچسب:, ] [ 12:28 ] [ ᗰiᑎᗩ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

اینجا همه چی در همه! یعنی چون ثبات شخصیتی ندارم ممکنه مطلب شاد و غمگین رو توی اینجا کنار هم زیاد ببینین!!♥ -آهنگ هایی که قشنگ هستن(قدیمی یا جدید)رو هم میزارم♥ -امیدوارم لذت ببرین♥ -سعیمو میکنم که توی پست هام قلط دیکته ای نداشته باشم,حالا شما دیدین به بزرگی خودتون ببخشین :) ♥ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★ 
امکانات وب
  • گلریزون
  • راکت